Великомостівський навчально-виховний комплекс - Робота з обдарованими дітьми
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 04.12.2016, 21:19



Меню сайту
Категорії розділу
конкурси [9]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 272
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
luba_ch_cherk
Форма входу

Робота з обдарованими дітьми


2016-2017 н.р.
План роботи наукового товариства "Ерудит"
Про підготовку до моніторингу "Обдаровані діти Сокальщини"
 
 
 
 
 
 

2015-2016 н.р.

Банк даних результатів роботи з обдарованими дітьми Великомостівського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей"

Про реалізацію заходів програми «Обдаровані діти Сокальщини»

Результативність участі учнів НВК у різноманітних конкурсах, турнірах, олімпіадах, змаганнях, фестивалях

Каталог науково-дослідних робіт учнів Великомостівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей»

Список кращих учнів Великомостівського НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей»

Призери та переможці обласних конкурсів 2015-2016н.р.

План заходів з реалізації районної програми «Обдаровані діти Сокальщини» (2016-2020рр) на ІІ семестр 2015-2016н.р.

Творча студія молодших школярів 2015-2016 н.р.

Інформаційний  банк «ОБДАРОВАНІ ДІТИ»


План роботи з обдарованими дітьми Великомостівського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей”  у 2015 - 2016н.р.

Банк даних результатів роботи з обдарованими дітьми  Великомостівського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей" у 2014-2015н.р.

Робота творчих груп вчителів Великосостівського НВК

Творча студія молодших школярів 1-4 класи

Каталог науково-дослідних робіт учнів 2014-2015 н.р.

Буклет "Результативність участі учнів НВК у різноманітних конкурсах, турнірах, олімпіадах, змаганнях, фестивалях (2013-2014н.р.)"

Каталог науково-дослідних робіт учнів 2013-2014 н.р.

Великомостівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей»


Учитись важко, а учить ще важче, 
Але не мусиш зупинятись ти, 
Як дітям віддаси усе найкраще, 
То й сам сягнеш нової висоти. 
М. Сингаївський 
 
Типи обдарованих учнів

1.Найкращий учень: усі його люблять, робить те, що йому кажуть і як; любить подобатися.

2.Бунтівник: сперечається, з ним важко спілкуватися, часто в нього виникає стан емоційно - вольового напруження, коли щось загрожує досягненню його мети.

3.Підпільник: знає, що за обдарованість не платять, а навпаки вимагають, тому прагне не вистрибувати, а бути як усі.

4.Втікач: випадає з ліцейної системи, не може підлаштуватися до вимог ліцею, викладачів, майстрів виробничого навчання.

5.Двобічний: відстає або має вади фізичні; його розглядають як слабкого, не помічають обдарованості.

6.Цілеспрямований: незалежний, автономний, знає собі ціну, знає, чого хоче. Найкращий тип для розробки індивідуальної програми.

У кожного з цих типів свій стиль поведінки, свої потреби, своя система взаємин, свій емоційно-вольовий статус. Ось чому до кожного має бути індивідуальний підхід, як у ліцеї, так і в сім'ї.

 

Поради учителю, щодо розвитку творчих здібностей обдарованих учнів

*        Підхоплюйте думки учнів та оцінюйте їх тут же, підкреслюючи їхню оригінальність, важливість тощо.

*        Підсилюйте інтерес учнів до нового.

*        Заохочуйте оперувати предметами, матеріалами, ідеями. Учень практично вирішує дослідницькі ідеї.

*        Навчайте учнів систематично оцінювати кожну думку. Ніколи не відкидайте її.

*        Виробляйте в учнів терпиме ставлення до нових понять, думок.

*        Не вимагайте запам'ятовувати схеми, таблиці, формули, одностороннє рішення, де є багатоваріантні способи.

*        Культивуйте творчу атмосферу – учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки група зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує.

*        Навчайте учнів цінувати свої та чужі думки, цінно фіксувати їх у блокноті.

*        Іноді однолітки ставляться до здібних учнів агресивно. Необхідно не усунути проблему, а запобігти їй. Найкраще здібному учневі пояснити, що це характерно, і розвивати в ньому терпимість і впевненість.

*        Пропонуйте цікаві факти, випадки, ідеї.

*        Розсіюйте страх.

*        Стимулюйте і підтримуйте ініціативу, самостійність. Підкидайте проекти, які можуть захопити.

*        Створюйте проблемні ситуації, що потребують альтернатив, прогнозування, уяви.

*        Створюйте у навчальному закладі періоди творчої активності, багато геніальних рішень приходить в ті моменти.

*        Розвивайте критичне ставлення.

*        Навчайте доводити почате до логічного завершення.

 
Поради батькам для роботи з обдарованими дітьми
Дитина - це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробацій, це не іграшка і не втіха, не "помічник" на старість.

*        Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям, не задовольняйте власні емоції за рахунок дітей.

*        Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.

*        Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю.

*        Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.

*        Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри.

*        Виховуйте дитину в гармонії з природою.

*        Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямках творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.

*        Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.

*        Радійте успіхам ваших дітей.

*        Виражайте свою любов до дітей так, щоб вони її відчули.

*        Пам'ятайте, що любов - це і турбота про інших.

*        Пам'ятайте, що проблеми дитини - це проблеми батьків і починати щось змінювати треба спочатку з себе.

 

Принципи педагогічної творчості вчителя, реалізація яких сприяє творчому розвитку особистості 

Принцип суб'єктивності навчання і виховання передбачає визнання слухача як суб'єкта педагогічної взаємодії, використання вчителем у процесі навчання і виховання переважно діалогічних форм комунікативної взаємодії із слухачем. 

Принцип діагностики передбачає побудову і корекцію навчально-виховного процесу на основі психолого-педагогічних діагностичних досліджень, а саме: оцінювання рівних розвитку творчих можливостей дітей і дитячих колективів, з якими педагог вступає у взаємодію. 

Принцип оптимальності. Оптимальною творчою педагогічною взаємодією педагога і вихованця вважаємо таку, яка забезпечує не тільки успішне засвоєння знань, умінь, навичок, а й позитивну динаміку розвитку творчих можливостей дітей в конкретних умовах педагогічної праці педагога. 

Принцип оптимальності передбачає роботу педагога з відбору таких дидактичних засобів, які відповідають рівню розвитку творчих можливостей більшості дітей, враховують рівень розвитку творчих можливостей меншості, а тому сприяють розвитку творчих можливостей. 

Принцип взаємозалежності відображає взаємозумовленість творчого особистісного розвитку суб'єктів взаємодії системи "педагог-вихованець"; відбиває взаємозалежність і взаємзумовленість творчої педагогічної праці вчителя і творчої навчальної діяльності дітей. 

Принцип фасілітації передбачає розуміння формування творчої особистості вихованця у навчально-виховному процесі як процес полегшення, сприяння творчій навчальній діяльності дитини, стимулювання його творчої активності. Це пов'язане з необхідністю створення на занятті, в позаурочній діяльності слухачів творчої атмосфери (співдружності, співтворчості, співробітництва), яка б сприяла розвитку мотивів творчої діяльності, надихала вихованців на творчість. 

Принцип креативності відображає необхідність виявлення можливостей змісту навчального матеріалу для посилення його орієнтації на формування творчої особистості дитини. При плануванні та організації взаємодії педагога і вихованця в процесі навчання зміст навчального матеріалу повинен максимально використовуватися для розвитку мотивів, характерологічних особливостей, творчих умінь і психологічних процесів, які мають провідне значення для творчої діяльності, і забезпечувати насамперед розвиток дивергентного мислення, умінь генерувати нові ідеї, знаходить нетрадиційні шляхи вирішення проблемних завдань. Реалізації принципу в практичній діяльності сприяє аналіз змісту навчального матеріалу з метою його креативного посилення, застосування навчальних і навчально-творчих задач, методів і прийомів стимулювання творчої активності учнів, використання завдань психологічної діагностики для розвитку творчих якостей особистості. 

Принцип доповнення передбачає посилення розвитку творчих можливостей дітей за рахунок реалізації додаткового змісту в організаційних формах навчально-пізнавальної діяльності. У практичній діяльності реалізація принципу означає введення таких додаткових курсів, які б компенсували прогалини в розвитку творчих умінь і психічних процесів, що сприяють успішній творчій діяльності людини і на розвиток яких об'єктивно не вистачає часу в процесі виконання державного компонента навчального плану. 

Принцип варіантності виражає необхідність подолання одноманітності змісту, форм, методів навчання. Для ефективності взаємодії у системі "педагог-вихованець" принцип варіантності має регулятивне значення, визначає мету та стратегію проектування педагогічної взаємодії. 

Принцип самоорганізації відображає особливості управління процесом формування творчої особистості дитини, які зумовлені особливостями управління нелінійними системами та орієнтують педагога на внутрішній вплив, на узгодження розвитку вихованця з власними тенденціями розвитку, а також на необхідність "збуджувати" та ініціювати творчу активність, при цьому управління повинно бути непомітним, мінімальним у своєму зовнішньому впливі й здійснюватися опосередкованими методами. Саме в цьому разі можна говорити не про управління, а про процеси самоуправління. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Block title
Пошук
Друзі сайту
Освітній портал Львівщини
Овітній портал Львівщини
Освітній портал Львівщини
СІЛЕЦЬКА ШКОЛА
Двірці
Двірцівський НВК
Борове
Борівська ЗОШ
Реклинець
Реклинецька ЗОШ
Куличків
Куличківська ЗШ
Сайт
Гладка Олена Миколаївна
Відділ
Відділ освіти Сокальської РДА

Сокаль і Сокальщина
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Міністерство культури України
Міністерство культури України
Львівський центр оцінювання якості освіти ЗНО
Реєстрація на ЗНО 2016
дошка оголош
Дошка оголошень, форум
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Календар свят і подій.
Листівки, вітання та побажання